loading...
بانک عکس
admin بازدید : 712 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: یک دختر امریکایی در اقدامی عجیب برای انجام عمل جراحی زیبایی سینه شروع به جمع آوری پول کرده است. روشی که وی برای این کار انتخاب کرده است از وی یک سوژه رسانه ای ساخت. او یک تابلوی صورتی براق در کنار خود حمل میکند که روی آن نوشته شده است: بی خانمان نیستم ، سینه های بزرگتر میخواهم."او در حالیکه این تابلو را در دست دارد کنار اتوبان و تقاطع های پر رفت و آمد می ایستند و از عابران و رانندگان پول میگیرد




وی در جواب خبرنگارهایی که برای مصاحبه با او به آن محل رفته بودند میگوید: از فیزیک بدنم راضی نیستم و دوست دارم سینه های بزرگتری داشته باشم برای همین تصمیم گرفتم عمل جراحی زیبایی انجام دهم و از آنجایی که پول کافی ندارم فکر کردم این روش بهترین کار برای جمع آوری پول است. وی اضافه میکند :" من صادقانه رفتار میکنم ، شاید اگر میگفتم بی خانمان هستم پول بیشتری جع میکردم اما من با همه صداقت دارم.
او میگوید بسیاری از رانندگان سخاوتمند کنار اتوبان پارک میکنند تا به او کمک کنند . وی می افزاید: ابتدا تصور میکردم مردم مسخره ام خواهند کرد اما اکنون متوجه شده ام که بسیاری از مردم مشتاق کمک کردن به من هستند.

او که از این طریق در رسانه های محلی به شهرت زیادی رسیده است میگوید حتی اگر موفق به جمع کردن پول مورد نیازم نشوم حداقل توانسته ام لبخند را روی لب مردم بنشانم.

جراحی زیبایی,جراحی سینه,جراحی پستون,


جراحی زیبایی,جراحی سینه,جراحی پستون,


جراحی زیبایی,جراحی سینه,جراحی پستون,


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بانک عکس,عکس ساپورت,مدل لباس,جدیدترین مدل های ساپورت<عکس خبری,ترول,عکس طنز,عکس بازیگران ایرانی و خارجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 225
  • بازدید ماه : 385
  • بازدید سال : 4,325
  • بازدید کلی : 127,287
  • کدهای اختصاصی